+420 246 008 787

Nejčastěji kladené otázky

Vše co vás zajímá k internetu, televizi, instalacích a platbám.

Internet

  • Jaký je rozdíl mezi WiFi a kabelovým připojením?

    Do bytu vám vždy dovedeme internet optickým kabelem. Následně se můžete rozhodnout, zda chcete po vašem bytě či domě rozvést datové (etnernet) kabely a připojovat se k internetu vždy z jednoho konkrétního místa, nebo si pořídíte WiFi router a budete se moci k internetu připojit bezdrátově kdekoliv a na jakémkoliv zařízení (notebook, telefon či tablet). Nejvyužívanější je kombinace 2 pevných zásuvek a bezdrátového připojení pomocí WiFi routeru.

  • Jakou rychlost internetu si mám zvolit?

    Záleží, k čemu internet nejčastěji využíváte: jste-li na internetu spíše příležitostně a vyřizujete pouze e-maily, pročítate si zprávy či čtete recepty, vystačíte si s tarifem Stačí 100 (rychlost 50/50 Mbit/s). Připojuje-li se u vás doma k internetu v jednu chvíli více osob na různých zařízeních, doporučujeme min. rychlost 100 Mbit/s, tedy náš tarif Slušných 200. Jste-li náročnější uživatel, tedy stahujete-li filmy, hudbu, hrajete online hry nebo pracujete s velkými datovými soubory, doporučujeme pořídit si náš nejrychlejší internet Super 500.

  • Zdá se mi, že mi internet jede pomalu.

    Nejčastějším důvodem zpomalení nebo vypadávání internetu je připojení vašeho zařízení přes wifi (bezdrátové připojení).

    Zpomalení může být způsobeno  tzv. zarušením kanálu, na kterém váš wifi router vysílá. Tento kanál je však možné přeladit a rychlost internetu tak zvýšit. Pokud máte svůj wifi router je potřeba se podívat do přiloženého návodu, kde je postup vysvětlen. Pokud máte wifi router od nás, zavolejte nám na zákaznickou linku 246 008 787, kde vám kanál obratem změníme.

  • Nefunguje mi internet, co mám dělat?

    Nejčastěji stačí restartovat (odpojit od elektrického proudu či vypnout a zapnout) veškeré zařízení, které je připojené k internetu (wifi router, switch nebo počítač).  Pokud toto opatření nepomůže, zavolejte naši technickou podporu na tel. čísle 246 008 787. Pomůžeme vám.

  • Co znamená zkratka FTTH?

    FTTH (Fiber to the home) je označení typu internetového připojení. Jedná se o přivedení optického kabelu přímo do vašeho bytu. Narozdíl od jiných typů připojení, zavedením optického internetu je zaručená vysoká rychlost i stabilita internetového připojení. Jedná se o nejvyspělejší technologii interntového připojení dnešní doby. Centrio vám nabízí 3 tarify tohoto internetového připojení

  • Co znamená zkratka FUP?

    FUP (Fair User Policy) je označení pro datový limit stažených dat.  Nebojte se, FUP na naší síti neexistuje, stahovat tedy můžete bez omezení.
     

TV

  • K čemu slouží set-top box?

    Tato krabička připojená k TV zajišťuje příjem televizního signálu. Na přehrávání naší IPTV je nezbytný, dáme vám ho však do pronájmu zdarma. Podívejte se, jaký typ set-top boxu aktuálně dodáváme k našim službám.

  • Nefunguje mi televize, co mám dělat?

    Nejčastějším problémem je "zaseknutí" set-top boxu. Set-top box stačí restartovat - odpojit od el. proudu a znovu zapnout.

    Televize stále neběží? Zkuste prosím zkontrolovat UTP kabel, který vede od set-top boxu ke switchi. Kabel může být poškozený nebo vypojený z koncového zařízení.

    Pokud je vše v pořádku prosím kontaktujte naší technickou podporu na tel. čísle 246 008 787.

  • Jak mohu vyměnit nefunkční TV ovladač a další zařízení?

    Ovladače a další nefunkční zařízení měníme kus za kus. Z tohoto důvodu je výměna možná pouze osobně u nás na pobočce na adrese Hybernská 1037/1, Praha 1. Otevřeno máme každý pracovní den od 9:00 do 12:00 a od 12:30 do 17:00. Dostanete se k nám metrem, tramvají (stanice náměstí Republiky), autem (doporučujeme zaparkovat v OC Palladium) nebo pěšky při odpolední procházce Starým městem.

    V případě, že se k nám z vážných důvodů nemůžete dostavit, kontaktujte nás na 246 008 787, budeme se snažit najít řešení.

  • Co je IPTV?

    IPTV je laicky řečeno digitální televize, televizní programy jsou tedy přenášeny přes IP protokol.

    Centrio IPTV funguje na každé televizi po připojení set-top boxu. 

    Podívejte se, jaké balíčky internetu a IPTV nabízíme.

  • Jak si mohu v balíčcích změnit vybrané TV kanály?

    První výběr proběhne s našimi pracovníky při instalaci služby a vaši volbu můžete každý měsíc zdarma změnit v přehledné administraci. Přístupové údaje vám dodáme spolu se smlouvou při instalaci služby. 

Instalace, platby, změny aj.

  • Jak probíhá instalace vašich služeb?

    Už při telefonickém potvzení vaší objednávky se s vámi náš pracovník pobaví o možnostech instalace u vás v bytě a domluvíte se na termínu instalace. Naši technici jsou dostupní zpravidla do 48 hodin, záleží však také na vašich časových možnostech. Můžeme instalovat v dopoledních i odpoledních hodinách. Náš technik u vás většinou nestráví více než 2 hodiny, ovšem každý byt je řešený jinak a doba instalace se může protáhnout. O tom vás však bude náš technik na místě vždy dopředu informovat.

    Jaké služby vám můžeme nabídnout? 

  • Kdy s vámi podepíšu smlouvu?

    Smlouvu se podepíšete vždy až po kompletním zprovoznění našich služeb u vás v domácnosti.

  • Můžu si u vás změnit typ služby?

    Ano, samozřejmě. Nejjednodušší cestou je napsat nám e-mail s žádostí o změnu na e-mail info@centrio.cz. Prosím do e-mailu také uveďte číslo smlouvy, jméno, na koho je služba vedena a také PIN pro změnu služeb. Ten najdete na předávacím protokolu, který jsme vám dodali spolu se smlouvou. Pokud máte elektronický ověřený podpis a služby jsou vedeny na vaše jméno, lze změnu provést i bez uvedení PINu.

    Máte-li cestu kolem, změnu služeb můžete provést také osobně na naší pobočce na adrese Hybernská 1037/1 na Praze 1. Otevřeno náme po-pá od 9:00 do 12:00 a od 12:30 do 17:00.

  • Jak mohu hradit vaše služby?

    Inkasní platbou, převodem z účtu, složenkou, SIPem, vkladem přímo na náš účet. V úhradě našich služeb jsme variabilní. Záleží jen na vašich preferencích. Níže naleznete podrobnosti.

    Prosím jen nezapomeňte, že naše služby se hradí na měsíc dopředu. Faktruru vám vystavíme vždy 15. den v měsíci a jsou splatné do konce měsíce.

    Platba převodem

    • při jednorázové platbě zasílejte platbu na náš účet vedený u UniCredit Bank 2102787472/2700, variabilní symbol uveďte prosím číslo faktury, kterou hradíte
    • při zřízení trvalého příkazu platbu zasílejte na účet vedený u UniCredit Bank 2102787472/2700, Variabilní symbol uveďte číslo smlouvy

    Prosím dejte si pozor na správně vyplněný variabilní symbol. Pokud nebude uveden správně, nebudeme moci vaši platbu identifikovat a a vaši faktura bude evidována jako nezaplacená. 

    Měsíční úhradou SIPO

    Pro tuto formu úhrady je nezbytné kontaktovat Zákaznické centrum 246 008 787 a nahlásit nám číslo SIPO (spojovací číslo = specifický symbol ve Vašem platebním dokladu SIPO). Požadavek České poště zasíláme vždy do 25. dne v měsíci.

    Inkaso z účtu

    Prosím ve své bance:

    • zadejte svolení k inkasu ve prospěch účtu 2102787472/2700,
    • ponechejte nevyplněný variabilní symbol,
    • ponechejte nevyplněný specifický symbol,

    Následně nám prosím doručte fotokopii o zadání svolení k inkasu na sídlo naší společnosti.

    Poštovní poukázkou typu A

    Platbu složenkou poukazujte prosím na účet číslo 2102787472/2700, variabilní symbol uveďte číslo faktury, kterou hradíte.

    Prosím dejte si pozor na správně vyplněný variabilní symbol. Pokud nebude uveden správně, nebudeme moci vaši platbu identifikovat a a vaši faktura bude evidována jako nezaplacená. 

  • Odjíždím na delší dobu pryč, mohu si nějak pozastavit odběr vašich služeb?

    Ano, samozřejmě. Pokud se chystáte na delší cestu a nebudete naše služby využívat, doporučujeme aktivovat si službu Prázdniny. Za jednorázový poplatek 500 Kč vám pozastavíme odběr služeb až na 6 měsíců. Tuto službu vám aktivujeme osobně na naší pobočce na adrese Hybernská 1037/1 na Praze 1. Otevřeno máme každý všední den od 9:00 – 12:00 a od 12:30 - 17:00.

  • Jak mohu vypovědět vaše služby?

    Chcete od nás odejít? Mrzí nás to. Vzor výpovědního formuláře naleznete v Dokumentech ke stažení, prosím vyplňte jej a odešlete jej na adresu sídla společnosti. Následně vás budou kontaktovat naši pracovníci k dořešení všech formalit. 

Nenašli jste, co jste hledali?

Zavolejte nám na číslo
+420 246 008 787

Nebo nám napište na
kontaktní formulář

Kontaktní formulář -





* Povinné údaje