+420 246 008 787

Specialista technické podpory

V centriu hledáme kolegu na pozici specialista technické podpory

Na své pozici budete poskytovat telefonickou podporu koncovým klientům služby centrio.

Jedná se především o:

  • uživatelskou podporu klientů mající problémy s hardware, síťovou konektivitou, e-mailem
  • zpracovávání technických požadavků zadaných v interních systémech a sledování jejich stavu
  • vyhodnocování závad a koordinace servisních techniků
  • konfigurace koncových zařízení
  • práce s dohledovými systémy a eskalace problémů na další oddělení

Co po tobě požadujeme

  • technicky zdatnou osobnost, s obecným přehled v oblasti IT
  • znalost základní administrace OS Windows
  • schopnost samostatně uvažovat a řešit požadavky
  • výborné komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, zákaznický přístup
  • ochotu pracovat ve směnném provozu

Kdo jsme my?

Od roku 2008 provozujeme služby internetové připojení a distribuci TV kanálů pro domácnosti v Praze pod značkou Centrio. V současné době máme připojeno přes  20 000 spokojených zákazníků a každým rokem rosteme. Pro připojení domácností využíváme moderní a stabilní technologii optického vlákna.

Benefity

  • přátelskou atmosféru v příjemném pracovním prostředí
  • zajímavou práci v úspěšné a perspektivní společnosti
  • práci v mladém kolektivu a na zajímavé a rychle se rozvíjející technologii
  • pracoviště v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností
  • možnost práce i na HPP, DPP i ŽL
  • nástup možný ihned
  • pozice je vhodná i pro absolventy
  • stravenky 90Kč, 20 dní dovolené, 5 dní sickday

Zní to fajn? Pošli životopis a pár vět o sobě naší HR managerce: ivana.genserovska@centronet.cz. Budeme se těšit!

Kontaktní formulář

Zavolejte nám na číslo
+420 246 008 787

Nebo nám napište na
kontaktní formulář

Máte zájem o pracovní pozici? -





* Povinné údaje

Máte zájem o jinou pracovní pozici?

Podívejte se na všechny naše nabízené pozice

Všechny pracovní pozice